Jag har Nordea och får ett felmeddelande när jag ska sätta in pengar med mitt sparade kort, vad beror detta på?

När du som kund hos Nordea ska göra ett köp på internet så behöver du öppna ditt kort på din internetbank. Detta behöver du göra varje gång du ska sätta in pengar hos oss när du använder ett sparat kort.

Så här öppnar du ditt kort för Internetköp i Internetbanken (Nordea):

1. Logga in i Internetbanken.
2. Välj "Kort" och sedan "Öppna och stänga kort".
3. Under rubriken "Kortköp på Internet", välj "Alla Internetköp, 60 min".
Ditt kort är nu öppet för köp på alla Internetbutiker i 60 minuter.

Så här öppnar du ditt kort för Internetköp i Mobilbanken (Nordea):

1. Logga in i Mobilbanken.
2. Klicka på kortet du vill öppna och klicka sedan på "Öppna/stänga".
3. Under rubriken "Kortköp på internet", välj "Alla internetbutiker, 60 min".
Ditt kort är nu öppet för köp på alla Internetbutiker i 60 minuter.

Nu kan du sätta in pengar!

Läs mer här om Nordeas kortrutiner

Vi använder cookies.  Läs mer